در اينجا چند دستورالعمل اساسي براي استفاده از آرم آورده شده است

۱۱۷ بازديد

غالبا ، آرم شما مثالي براي لحن ، زيبايي شناسي و ارزش هاي كل برند است. تنظيم دستورالعمل ها اطمينان مي دهد كه از آرم به درستي و همانطور كه در نظر گرفته ايد استفاده شده است. به اين دستورالعمل ها ، دستورالعمل هاي استفاده از آرم گفته مي شود و آنها بخشي جدايي ناپذير از هر استراتژي و راهنماي سبك تجاري هستند .

با رهنمودهايي در مورد نحوه استفاده از آرم شما تضمين مي كند كه هميشه عالي به نظر مي رسد. تصوير توسط نارنجي خرد.

بنابراين دستورالعمل هاي استفاده از آرم چيست؟ دستورالعمل هاي استفاده از آرم بايد جزئي از دستورالعمل هاي برند هر شركت باشد زيرا آنها راهي را براي كنترل اينكه چگونه يك آرم از پس زمينه هاي مختلف ، چگونگي جهت گيري آن بر روي صفحه ، شكل و شمايل آرم ، تناسب و موارد ديگر استفاده مي كند ، ارائه مي دهند.

دستورالعمل ها به جلوگيري از مواردي مانند تغيير آرم به هر روشي كمك مي كنند و باعث مي شوند با كشش يا ارائه آن به شكلي كه با ساير صداي برند هماهنگ نباشد ، يكپارچگي خود را از دست بدهند.

هر مارك بايد دستورالعمل هاي خاص خود را براي استفاده از آرم تعيين كند. در اينجا چند دستورالعمل اساسي براي استفاده از آرم آورده شده است:

  1. فضاي اطراف آرم
  2. پالت رنگ
  3. تايپوگرافي و فونت
  4. اندازه لوگو
  5. توضيحات آرم
  6. رنگها
  7. نسخه هاي آرم
  8. نمايش استفاده از آرم بد

حال بياييد بررسي كنيم كه هر راهنما چه مي خواهد تا بفهميم چرا آرم شما به آنها نياز دارد.

1. فضاي اطراف آرم

"حداقل به همان اندازه آنچه در زير نشان داده شده است ، در اطراف آرم قرار دهيد. اين به طراحي لوگو ما كمك مي كند تا تميز و بدون ليست ظاهر شود. "Via Squarespace دستورالعمل آرم.

بايد فضاي كافي و كافي در اطراف آرم وجود داشته باشد تا بتواند نفس بكشد و مانع از وضوح و تأثير بصري آن شود. به نظر مي رسد كه بايد فاقد ذهن باشد اما بياييد بگوييم كسي مي خواهد لوگوي شما را در گوشه اي كوچك و كاملاً واضح قرار دهد و اين تمام فضايي است كه آنها دارند- با نگاهي به دستورالعمل هاي شما ، آنها مي دانند كه اين كار را انجام ندهند.

2. پالت رنگ

طراح با هوشمندانه گزينه هاي پالت رنگ برند را در اين صفحه خلق و خوي به نمايش مي گذارد. توسط آكوارلينا .

رنگ نام تجاري شما چيست؟ آيا نشان دادن نماد شما به صورت كلي سبز براي جشن روز زمين با اين رنگها سازگار خواهد بود يا قوام و لحن شما را كاملاً دور مي كند؟

پالت رنگي يك مارك معمولاً از چهار يا پنج رنگ تشكيل شده است و رنگهاي آرم آنها را شامل يا تعريف مي كند.

قانون انگشت شست انتخاب است:

  • يك رنگ روشن به عنوان پس زمينه استفاده كنيد
  • يك رنگ تيره تر براي متن
  • يك سايه خنثي كه با همه چيز پيش مي رود
  • يك رنگ كه چشم را به خود جلب مي كند

پالت رنگي ايالت نيويورك از نماي كلي آنها. دستورالعمل هاي تجاري از طريق ايالت نيويورك .

دستورالعمل استفاده از آرم شما بايد اين رنگ ها را با اطلاعات دقيق از جمله: نام و شماره رنگ Pantone ، CMYK (رنگ چاپ) و كدهاي RGB و Hex (رنگ ديجيتال) نشان دهد.

3. تايپوگرافي و فونت

اين راهنما ديكته مي كند كه فونت ها با آرم شما و به طور كلي با مارك شما چگونه مي روند. اگر فكر مي كنيد استفاده از يك اسكريپت اسكريپت در زير آرم مدرن و حداقل شما براي طراحي شما جالب نخواهد بود ، بهتر است در دستورالعمل هاي خود يادداشت كنيد. در اينجا چند سوال براي كمك به شما در تنظيم قوانين تايپوگرافي در دستورالعمل هاي استفاده از آرم شما وجود دارد.

كتابچه راهنماي نام تجاري easyGroup مشخص مي كند كه هر فونت بايد روي تمام مواد آنها استفاده شود. كتابچه راهنماي نام تجاري Via easyGroup.

  • قلم برند شما چيست؟
    • اين اولين جنبه راهنمايي تايپوگرافي شما براي تعيين نياز است.
  • چرا اين قلم شماست؟
    • داستان اين را بگوييد كه چه چيزي باعث مي شود اين قلم بهترين نماينده براي برند شما باشد.
  • فونت مورد استفاده براي ساير ارتباطات چيست؟
  • آيا شما مي توانيد سايه يا جلوه هايي در تايپوگرافي اطراف مارك خود داشته باشيد.

در اينجا مثالي از دستورالعملهاي استفاده از آرم منبع باز (Open Source Initiative) آورده شده است : "ما توصيه مي كنيم از قلم Open Sans Ultra-Bold براي قلم" Open "و Open Sans Semi-Bold براي" ابتكار منبع "به عنوان فونت هاي مكمل آرم OSI استفاده كنيد."

ساده ، مختصر است و جايي براي سردرگمي باقي نمي گذارد.

4. اندازه لوگو

حداقل اندازه ديجيتالي متوسط ​​براي نشانگر آن بر اهميت آن براي هويت برند تأكيد دارد. از طريق راهنمايي هاي برندينگ متوسط .

اين نكته بسيار ساده در راهنماي استفاده شماست: حداقل اندازه را تنظيم كنيد. حداقل اندازه در حالت ايده آل در پيكسل ها براي استفاده ديجيتال و در اينچ يا ميلي متر براي چاپ است. تنظيم مقادير متناسب به اندازه تعيين حداقل اندازه اهميت دارد. براي آرم شما مهم است كه از اندازه و قوام اندازه در ميان سرفصل ها ، بيش از محصولات مختلف ، در كاربردهاي ديجيتال در مقابل چاپ برخوردار باشد.

حداقل اندازه و دستورالعمل ارزش متناسب شما مي تواند به سادگي باشد:

  • بايد به هر اندازه قابل خواندن باشد از آرم كامل ما استفاده نكنيد مگر اينكه فضاي كافي وجود داشته باشد تا امكان خوانايي را فراهم كند.
  • كشش يا تحريف نكنيد

يا به همان اندازه خاص:

  • مورد علاقه ما هميشه بايد 16 x 16 پيكسل باشد.
  • حداقل اندازه ديجيتالي براي BOTH علامت تجاري و نشان آرم ما 20 پيكسل است.
  • براي كليه تخفيف هاي ديجيتالي ما ، حداقل اندازه 35 پيكسل است.

براي راهنمايي در مورد اندازه بيشتر ، پست ما را در اندازه و ابعاد آرم بررسي كنيد .

5. توضيحات آرم

بيان اينكه آرم شما چيست و چه چيزي نيست ، نشان مي دهد كه چگونه بايد از آرم شما هميشه استفاده شود. به مواقعي فكر كنيد كه شخصي نام شما را نادرست اعلام كند و سپس شما بايد آنها را اصلاح كنيد. با فرض اينكه مردم "تازه مي دانند" ، راهكاري نيست كه با تمايل به داشتن يك هويت قوي از برند شناخته شود.

ما 99 طرح داريم ما 99 طرح يا 99 طراحي نيستيم و يا 99 طرح نيستيم. فقط به سادگي 99 طراحي. شما مي توانيد آن را انجام دهيد!  

در اصل آرم ، نام تجاري است ، اما همه آرم ها لازم نيست يك نام داشته باشند. بگذاريد با گفتن توضيح دهم: اپل. همه ما با تك رنگ و حداقل سيب با گوشه سمت راست گاز گرفته آشنا هستيم. اين اسم مترادف با اين نماد است ، لوگوي آن يك سيب است و كمپاني آن را Apple (Apple) مي نامند.

توضيحات آرم شما توضيح مختصري در مورد آنچه در لوگوي شما به نظر مي رسد و به همين دليل است. در اينجا مثالي از يك آرم و توضيحات يكي از طراحان برتر ما آورده شده است:

"يك علامت ساده ، به ياد ماندني و جذاب با حروف گمشده ، يك آرم پويا و تحريك كننده فكر را ايجاد مي كند." توضيحات و طراحي توسط Milos Zdrale .

بياييد توضيحي را براي يك آرم بنويسيد كه از پنجه گربه هاي گل آلود و متن "Meow" تشكيل شده است.

  • اين آرم كامل و گلويگ Muddy Cat Paw براي Meow است. نسخه كامل آرم هميشه همانطور كه در اينجا نشان داده شده است ، داراي آرم پنجه گربه گل آلود است.

6. رنگ هاي آرم

تعيين تغييرات رنگ يك آرم براي هويت برند شما بسيار مهم است. طراحي توسط Musique!

يكي از اصول مهم طراحي لوگو اين است كه آرم شما بايد به رنگ سياه و سفيد به ساده ترين شكل و بدون جلوه مناسب به نظر برسد. كدام رنگ هاي ديگر مي تواند آرم شما باشد؟ اين چيزي است كه شما بايد در دستورالعمل هاي استفاده از آرم خود تعيين كنيد. در اينجا ملاحظات مربوط به رنگ آرم مورد نياز براي راهنمايي براي موارد زير ذكر شده است:

  • رنگ هاي لوگو بر روي زمينه هاي سفيد
  • رنگ هاي آرم بيش از زمينه هاي تيره
  • چه آرم سياه و سفيد شما به نظر مي رسد
  • آرم خاكستري در مقابل رنگ كامل
  • رنگ آرم معكوس شد

دستورالعمل شما بايد شامل كليه تغييرات رنگي قابل قبول از آرم شما باشد تا سابقه اي روشن داشته باشد.

صفحه آرم ها و علائم تجاري Google دستورالعمل هاي خاصي دارد كه آرم ها را در چه رنگ هايي مي توان قرار داد و نمي تواند از آن استفاده كند. از طريق Google .
طراحي لوگو آنلاين

7. تغييرات آرم و چه زماني از آنها استفاده كنيد

بسته به نياز شما ، ممكن است داشتن نسخه كاملي از آرم ، كلمات كليدي ، نشانك ، نسخه آرم ساده شده ، يك هواپيما ، نماد مفيد باشد. همه اين تغييرات لازم است كه يكديگر را منعكس كنند و در سبك كلي آرم شما بمانند.

همه تغييرات مختلف يك آرم نياز به بازتاب يكديگر دارند. طراحي توسط bo_rad .

به عنوان مثال ، كلمات كليدي آرمهاي مبتني بر قلم هستند كه از شركتهاي داراي نامهاي جذاب و به ياد ماندني بهره مند مي شوند. اين عموماً در يك مربع قرار دارد و وزن بصري موجز را در خود جاي مي دهد. در حالي كه نسخه ساده شده مي تواند بيش از پيش زمينه هاي پيچيده و بصري مشغول باشد.

دستورالعملهاي مربوط به استفاده از آرم شما شامل تغييراتي با توصيه هايي درباره مكان نمايش آنها مي شود. به عنوان مثال: آرم استاندارد ما به اين شكل به نظر مي رسد ، بايد در كليه كالاها درج شود. نشان كلمه ما به اين شكل به نظر مي رسد ، براي خاموش كردن هر محتوا بايد آن را درج كنيد.

براي تعيين اينكه كدام نوع آرم با دقت بيشتري نيازهاي شما را منعكس مي كند ، پست ما را مشاهده كنيد . 7 نوع آرم (و نحوه استفاده از آنها) .

8. نمونه هايي از استفاده بد آرم

نشان دادن چگونگي استفاده از آرم خود همانطور كه نشان مي دهد چگونه از لوگوي خود استفاده كنيد ، به همان اندازه مؤثر است. اطمينان حاصل كنيد كه رهنمودهاي شما نمونه هايي از آرم شما را تحريف مي كند ، به رنگ اشتباه ، خيلي كوچك و غيره.

نمونه هايي از استفاده از آرم بد:

  • به صورت بصري نشان مي دهد كه چه زمان و چگونه لوگوي شما بد به نظر مي رسد ، يا به طور خاص نه به عنوان مورد نظر به نظر مي رسد ،
  • پيشگيري و كمك مي كند تا از قبيل از بين رفتن وضوح ، غيرقانوني بودن و جهت گيري مزخرف جلوگيري كنيد
  • با قرار دادن سمت راست و اشتباه در كنار يكديگر ، دستورالعمل "استفاده از آرم بد" شما اين مسئله را ايجاد مي كند كه چرا آرم شما به روشي كه مشخص كرده ايد بسيار بهتر به نظر مي رسد.
وردپرس نشان مي دهد كه چگونه نماد آنها به درستي اجرا شد. از طريق وردپرس .

مركز منابع برند فيس بوك به وضوح استفاده هاي قابل قبول و غيرقابل قبول از آرم آنها را نشان مي دهد. از طريق فيس بوك .

نتيجه گيري: دستورالعمل ها اطمينان حاصل كنيد كه آرم شما درست به نظر مي رسد

مهمترين جنبه تنظيم دستورالعمل هاي استفاده از طراحي لوگو حرفه اي آنلاين رايگاننشان دادن راه هاي صحيح و اشتباه استفاده از آرم شما در همه شرايط ممكن است كه از آرم شما استفاده شود. رهنمودهاي ساختماني فرايندي خلاقانه است كه با امكان و تنوع كار مي كند. تنظيم اين رهنمودها با اطمينان از اينكه هميشه به نظر خوب مي رسد و به درستي نشانگر برند شما در هر مكاني كه از آرم شما استفاده مي شود ، فكر و تلاش شما را براي ايجاد يك آرم حفظ خواهد كرد.

منبع:

ريوال 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.